Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гулий Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Гулий Ю. І. 
Структурні особливості емпатичної сфери підлітків з вадами мовлення [Електронний ресурс] / Ю. І. Гулий, А. В. Коцар // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 44(2). - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_44(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.809 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гулий Ю. І. 
Актуальні питання психологічного підходу до вивчення двомовності в працях Є. М. Верещагіна [Електронний ресурс] / Ю. І. Гулий // Гуманітарний часопис. - 2008. - № 3. - С. 142-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2008_3_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 401.031 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Васильєва І. Г. 
Успішність вирішення завдань творчого характеру студентами-економістами з різним рівнем креативності [Електронний ресурс] / І. Г. Васильєва, Ю. І. Гулий, О. Д. Научитель // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_13
На основі пілотажного емпіричного дослідження проаналізовано проблему креативності студентів-економістів. Розглянуто, як показник креативності студента виявляється в його здатності до вирішення завдань творчого характеру. Наведено характер взаємозв’язків між показниками вербальної і невербальної креативності студентів-економістів. Констатовано як подібні тенденції, так і відмінності, що стосуються успішності у вирішенні завдань творчого характеру студентами-економістами, які мають різні показники рівня креативності. Відзначено, що у студентів з високими показниками рівня креативності взаємозв’язок між вербальною і невербальною креативністю відсутній, тоді як у студентів, що мають низький рівень креативності виявлено здатність до винахідницької та конструктивної діяльності.На основе пилотажного эмпирического исследования проанализирована проблема креативности студентов-экономистов. Рассмотрено, как показатель креативности студента проявляется в его способности к решению задач творческого характера. Приведен характер взаимосвязей между показателями вербальной и невербальной креативности студентов-экономистов. Отмечены результаты проведенного эксперимента, которые позволяют констатировать как тенденции сходства, так и различия, касающиеся успешности в решении задач творческого характера студентами-экономистами, которые имеют разные показатели уровня креативности.On the basis of Pilot empirical study analyzed the problem of creativity economics students. The questions of how to measure student creativity is manifested in its ability to meet the challenges of the creative nature. Given the nature of the relationship between verbal and nonverbal indicators of creativity economics students. Recorded the results of the experiment, which allow to ascertain trends as similarities and differences in the success in meeting the challenges of the creative nature of economics students who have different indicators of creativity.
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.476 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Большакова А. М. 
Структурні особливості емоційної сфери спортсменів-волейболістів із різними стратегіями копінгу [Електронний ресурс] / А. М. Большакова, Ю. І. Гулий // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 2(1). - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2014_2(1)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.255 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гулий Ю. І. 
Особливості взаємозв'язку самооцінки і поведінкової складової "Я-концепції" особистості з аномалією рефракції (на прикладі короткозорості) [Електронний ресурс] / Ю. І. Гулий, О. Д. Научитель, О. В. Долгополова // Психологічне консультування і психотерапія. - 2018. - Вип. 9. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pscp_2018_9_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.585 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Научитель О. Д. 
Механізми психологічного захисту як засоби подолання пенітенціарного стресу юнаками, що відбувають покарання в місцях позбавлення волі [Електронний ресурс] / О. Д. Научитель, Ю. І. Гулий // Гуманітарний часопис. - 2018. - № 4. - С. 75-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2018_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 503.204 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Садіков Г. М. 
Структура емоційної сфери IT-фахівців із високим рівнем конкуренції як способу регулювання конфліктів [Електронний ресурс] / Г. М. Садіков, Ю. І. Гулий, В. А. Бичко, Т. А. Цешевська // Гуманітарний часопис. - 2019. - № 2. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2019_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 537.193 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Научитель О. Д. 
Психологічна структура професійної "Я-концепції" військовослужбовців із різним типом професійної ідентичності [Електронний ресурс] / О. Д. Научитель, Ю. І. Гулий, Г. М. Садіков // Гуманітарний часопис. - 2019. - № 4. - С. 130-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2019_4_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 524.633 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гулий Ю. І. 
Емоційний інтелект як чинник успішної професійної діяльності працівників пожежно-рятувальних підрозділів [Електронний ресурс] / Ю. І. Гулий, О. Д. Научитель, А. І. Полтавська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2012. - № 1009, Вип. 49. - С. 189-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2012_1009_49_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 127.583 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Гулий Ю. І. 
Емоційно-вольова регуляція як чинник успішної військово-професійної підготовки жінок-курсантів [Електронний ресурс] / Ю. І. Гулий, О. Д. Научитель, Т. А. Лобанова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2013. - № 1065, Вип. 52. - С. 83-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2013_1065_52_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 121.935 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Гулий Ю. І. 
Особливості структури когнітивного компоненту "Я-концепції" у жінок середнього віку з різними стадіями розвитку варикозної хвороби [Електронний ресурс] / Ю. І. Гулий, О. Д. Научитель, О. М. Тиньков, А. О. Харченко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2020. - Вип. 69. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2020_69_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.885 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Харченко А. О. 
Особливості мотивації навчальної діяльності в учнів середніх класів закладів з різними системами навчання [Електронний ресурс] / А. О. Харченко, Ю. І. Гулий, О. Д. Научитель // Психологічне консультування і психотерапія. - 2022. - Вип. 18. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pscp_2022_18_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 746.492 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Безперстова Л. С. 
Математична модель оптичної системи лінза-дзеркало і рівняння з параметром [Електронний ресурс] / Л. С. Безперстова, Ю. В. Гулий, Р. Ю. Гулий, А. В. Шут // Grail of Science. - 2023. - № 33. - С. 262-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/grsc_2023_33_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.119 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського